ervaren consulenten  veilig betalen  betrouwbaar advies  voordelige tarieven

FAQ Consulenten

  1. Wat is Astroclub?

    Astroclub is gespecialiseerd in betaaldiensten via 0900-lijnen. Astroclub is een platform waar betrouwbare zuivere consulenten hun paranormale diensten aanbieden aan de consument. Consulenten krijgen van Astroclub een gratis nummer waarmee zij telefonisch (of per sms) advies kunnen geven aan consumenten.

  2. Wat houdt het werk precies in?

    Als consulent wordt u gebeld op het unieke service belnummer dat u van Astroclub krijgt. Als ervaren en intuïtief spiritueel adviseur, biedt u een luisterend oor voor vragen en problemen die de klanten aan u stellen. Hierbij probeert u aan de hand van uw expertise inzicht te geven, eventueel met behulp van bijvoorbeeld kaartleggen, reiki, pendelen of numerologie. De brede klantenkring van Astroclub stelt vragen over diverse levensvraagstukken. U mag uw werktijden zelf bepalen en u krijgt een vergoeding per belminuut van Astroclub.

  3. Waarom via de telefoon?

    Onze consulenten leven spiritueel en zijn sensitief gevoelig voor wat er om hen heen is aan heldere informatie. Consulenten kunnnen helder zien, horen, voelen en weten wat er toe doet in hun contacten met anderen. De Astroclub advieslijn speelt in op de behoefte. Klanten die normaliter een deskundige willen raadplegen moeten hiervoor eerst een afspraak maken, terwijl dezelfde klant juist nu behoefte aan advies/raad heeft. Via de Astroclub bellijn hoeft een klant niet te wachten op een afspraak want hij of zij kan vrijwel direct telefonisch terecht bij een van onze consulenten.

  4. Wat voor vergoedingen krijg ik voor mijn werk als Astroclub consulent?

    Bij Astroclub bepaalt u zelf hoeveel u verdient. Immers, hoe meer u beschikbaar bent en consulten geeft, hoe meer u verdient en dat kan hoog oplopen. Astroclub verzorgt de administratieve afhandeling met de klant en u wordt maandelijks netjes uitbetaald door Astroclub.
    Voor veel consulenten is geld een bijzaak. Zij richten zich immers op het helpen van mensen terwijl zij zich vootdurend blijven ontwikkelen. Toch dient gezegd te worden dat de vergoeding van Astroclub voor consulenten het hoogste in de markt is. Consulenten verdienen dus nergens zoveel per minuut als bij Astroclub.

  5. Welke werktijden heb ik als Astroclub consulent?

    Bij Astroclub gelden geen vaste werktijden, u kunt namelijk zelf uw eigen werktijden indelen! Wel is het belang dat u een minimaal aantal uren per week beschikbaar bent, bij voorkeur ook in de avonden of s ’nachts aangezien Astroclub dan veel telefoontjes van klanten krijgt.

  6. Wat zijn de voordelen van Astroclub?

    Astroclub heeft duidelijk een paar voordelen voor consulenten:
    - Wij betalen consulenten de hoogste vergoeding in de markt
    - U wordt maandelijks uitbetaald
    - U kunt uw eigen tijd indelen en werken wanneer het u uitkomt
    - U werkt vanuit huis
    - U krijgt professionele begeleiding van het Astroclub team
    - Astroclub hanteert flexibele voorwaarden voor consulenten

  7. Hoe word ik consulent?

    Wanneer u ervaring heeft als medium, kaartlegger of een ander type spiritueel specialist, dan bent u wellicht de geschikte persoon voor Astroclub. Wij zoeken namelijk per direct ervaren oprechte consulenten voor onze spirituele hulp- en advieslijn. Bent u geïnteresseerd? Neemt u dan eerst contact met ons op via het contactformulier.

  8. Wat heb ik nodig om consulent te worden?

    Wilt u zich bij Astroclub aanmelden als consulent, dan dient u te voldoen aan bepaalde minimale voorwaarden en te beschikken over het volgende:
    - U bent minstens 18 jaar oud
    - U heeft een vaste telefoonaansluiting
    - U staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
    - U heeft een BTW identificatienummer.
    - U heeft een computer en bent commercieel aangelegd.
    - U woont in Nederland en heeft bij voorkeur reeds ervaring als medium
    - U bent bij voorkeur in de avonden en 's nachts beschikbaar (geen vereiste)
    - Voor nieuwe mediums is een recente foto een vereiste
    - U dient een VAR verklaring aan te vragen of deze in het bezit te hebben.

  9. Hoe verkrijg ik een VAR verklaring?

    Met een Digicoce kunt u via de website van de belastingdienst een VAR verklaring aanvragen. Heeft u geen Digicode, dan kunt u deze aanvragen bij:
    https://applicaties.digid.nl/aanvragen
    of een aanvraagformulier downloaden via onderstaande link:
    http://www.belastingdienst.nl/variabel/verklaring_arbeidsrelatie/download/

    Om uw Var goed in te vullen kunt u in vrijwel alle gevallen onderstaande antwoorden overnemen. U dient wel te kijken of de antwoorden ook van toepassing zijn voor u. Wat u invult moet altijd van toepassing zijn op uw eigen situatie.
    Vraag 2A: opnemen gesprekken paranormale lijn
    Vraag 2B: antwoord wat in het verleden op toepassing was voor u
    Vraag 2C: U ziet het werk als overige werkzaamheden met KVK en BTW nummer kan dat ook winst uit onderneming
    Vraag 2D: 200 tot 700 uur
    Vraag 2E: Drie tot zeven opdrachtgevers
    Vraag 2F: Vul in wat verleden jaar van toepassing was
    Vraag 2G: antwoord altijd :ja
    Vraag 2H: Datum invullen
    Vraag 2I: Nee
    Vraag 2J: Nee
    Vraag 2K: Nee
    Vraag 2L: Nee
    Vraag 3: 10000 tot 25000
    Vraag 3B: Nee
    Vraag 3C: Nee
    Vraag 3D: Nee
    Vraag 3E: Nee
    Vraag 4A: JA en 4I aankruisen: ja verder alle vragen nee en 4H aankruisen: niet van toepassing

  10. Wordt iedereen toegelaten als consulent bij Astroclub?

    Nee, elke consulent die zich aanmeldt bij Astroclub zal eerst gescreend worden op de expertises en vaardigheden die een consulent aangeeft in het online aanmeldformulier.. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij nemen alleen oprechte en zuivere consulenten aan. Op die manier waarborgen wij de kwaliteit van het advies aan de klant die naar de Astroclub lijn belt.
    Leeftijd en nationaliteit speelt geen rol, al hoewel een goede Nederlandse spreekvaardigheid uiteraard wel van belang is. Naast goede communicatieve vaardigheden, is het het belangrijkste dat u op gevoel en met behulp van uw expertises (disciplines) de goede richting kunt geven aan een telefoongesprek. Het is dus erg belangrijk dat u een klant telefonisch een goed onderbouwd advies kunt geven. Tot slot is het van belang dat u zelf evenwichtig in het leven staat.

  11. Aan welk specialisme moet ik voldoen?

    Dat kan van alles zijn. De klantenkring van Astroclub is erg breed. Astroclub heeft dan ook consulenten met verschillende expertises in haar team. Of u nu een paragnost, een kaartlegger, een healer of een tarotist bent; voor Astroclub is het vooral belangrijk dat u uw mooie vak serieus neemt. Mensen betalen voor een gesprek met u en dus mogen zij verwachten dat zij een professionele consulent spreken. Een fijn gesprek levert een tevreden klant op. Dat is goed en zal positief doorwerken voor ons allemaal, omdat de klant zal terugbellen. Ga dus voorzichtig met uw klanten en gesprekken om. Ontevredenheid kost uiteindelijk niet alleen klanten, maar ook de goede naam van uw collega’s bij Astroclub.

  12. Moet ik een opleiding hebben gevolgd om consulent op Astroclub te worden?

    Nee, je hoeft niet persé een beroepsopleiding te hebben gevolgd om een goede beroepshouding te hebben. U heeft zelf voldoende inzicht in de talenten die u heeft. Dat neemt niet weg dat sommige consulenten wel bepaalde opleidingen hebben gevolgd. Ook zijn er consulenten die goed zijn begeleid door collega paragnosten. Mocht u toch het gevoel hebben om bepaalde vakkennis te missen om goede telefonische advies gesprekken te kunnen hebben met klanten, dan raden wij u aan om een opleiding volgen. U zult in dat geval merken dat u niet alleen nog veel van kan leren, maar ook dat u straks gemakkelijker gesprekken kunt voeren met klanten.

  13. Hoe wordt ik betaald?

    U dient een simpele administratie bij te houden en aan het einde van de maand een factuur te sturen met uw verdiensten.

  14. Waar moet mijn factuur aan voldoen?

    Hieronder vindt u een overzicht van de gegevens die op de factuur dienen te staan indien van toepassing.
    - Uw omzetbelastingnummer
    - Het factuurnummer
    - De factuurdatum
    - Uw naam en adres
    - De naam en het adres van Astroclub (La Bonaventure BV)
    - Tijdsperiode werkzaamheden
    - De prijs die u per minuut krijgt uitbetaald (exclusief omzetbelasting)
    - De omvang en omschrijving van de diensten die u geleverd hebt aan Astroclub
    - De hoeveelheid en soort geleverde diensten
    - Per omzet het belastingtarief
    - De eenheidsprijs exclusief omzetbelasting
    - Eventuele kortingen als die niet in de eenheidsprijs zijn opgenomen
    - Het toegepaste BTW tarief

  15. Hoe zit het met de Belastingdienst?

    De belastingdienst kan controles uitvoeren op je boekhouding en/of administratie. Als blijkt dat je dit niet of niet volgens de regels doet, kan je VAR ongeldig worden verklaard en krijg je erg hoge boetes en naheffingen. Je kunt dan echt denken aan verdiende inkomsten terug te moeten betalen aan de belastingdienst over de gehele periode met daar bovenop boetes. Uw factuur aan La Bonaventure B.V. zal een correcte factuur moeten zijn, anders kunnen wij deze niet in behandeling nemen.

  16. Waar moeten mijn gesprekken aan voldoen?

    Elk gesprek is anders dus er zijn geen vaste vereisten waaraan een gesprek moet voldoen. Het belangrijkste is dat u voor een klant het beste uit een gesprek haalt. U wordt betaald voor de gesprekken die u voert. De klant mag dus verwachten dus u weet waarover u praat en dat de oplossingen die u eventueel aandraagt goed onderbouwd kunnen worden.
    Voor een optimaal resultaat en een tevreden klant kunt u gebruik maken van bepaalde gesprekstechnieken. Realiseer u dat veel mensen zich eenzaam voelen met hun probleem en dat juist u dat positieve verschil voor de klant kunt maken zodat zij zich weer goed voelen. Vaak zijn klanten erg bij dat ze eindelijk met iemand kunnen praten over hun probleem en zij zullen nog blijer worden als zij merken dat u belangstelling voor hen hebt. Geef de klant een goed en objectief advies waardoor een klant zich gehoord zal voelen door jou en zich vervolgens open zal opstellen tijdens het gesprek waardoor de heldervoelenden onder ons nog beter contact kunnen maken. Daarnaast zal de klant met een tevreden gevoel het prettige gesprek verlaten en in het geval zij/zij weer een probleem heeft, u waarschijnlijk terugbellen.

  17. Wat als ik een privegesprek tussendoor krijg?

    Zoals vermeld staat de klant centraal. Tijdens uw werk mag u niet prive bellen. Indien u toch prive wordt gebeld dan dient u dat gesprek af te breken, tenzij het om erg belangrijke zaken gaat.

  18. Mag ik hulpmiddelen gebruiken voor een consult?

    Natuurlijk, daar bent u geheel vrij in. U kunt bijvoorbeeld hulpmiddelen gebruiken zoals kaarten, pendel, numerologie, munt etc.

  19. Geeft Astroclub ook begeleiding? Is er iemand die ik kan bereiken als ik vragen heb?

    Astroclub geeft goede begeleiding aan al haar consulenten. Ons hulpteam staat altijd voor u klaar als u vragen hebt. U kunt ons dus altijd bellen en emailen. Bovendien wordt u door ons op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen via onze nieuwsbrief.

  20. Hoe ga ik om met moeilijke gesprekken?

    Soms zal u een moeilijk gesprek hebben met bijvoorbeeld een boze klant. Blijf klanten altijd met respect behandelen. Probeer eerst uit te zoeken waarom de klant boos is, zodat hij/zij rustiger kan worden. Probeer zelf rustig te blijven en probeer door te vragen om zodoende tot de kern van het probleem te komen. Het kan soms te maken hebben met grote onmacht van de klant, waardoor hij/zij boos is en even zijn stoom moet afblazen. Uiteraard mag u hier een mening over hebben en reageren, maar het is wel erg belangrijk dat u altijd professioneel blijft tijdens het gesprek en dat u de klant met respect blijft behandelen. Loopt een gesprek echt uit de hand en vindt u het te lastig, dan mag u dat aangeven aan de klant en hem/haar doorverwijzen naar een andere collega van Astroclub, wellicht dat een collega consulent hier wel mee kan omgaan.
    Ook kan het zijn dat een klant iets vraagt waar u zelf geen antwoord op wilt geven. Wanneer dit gebeurt, is het vooral van belang dat u duidelijk blijft en direct op een professionele manier aangeeft dat u hier niet aan meewerkt. Wanneer dit aan de orde is, leg dan wel uit waarom u niet meewerkt, zodat de klant niet met vragen achter blijft. Blijf vooral eerlijk en trouw aan uzelf. Uw klant zal u daardoor alleen maar meer respecteren.
    Met andere woorden: ken uw eigen talenten, maar ken ook uw beperkingen en weet wanneer u klanten moet doorverwijzen naar een collega van Astroclub.

  21. Hoe houd ik mijn energie goed op peil zodat ik mezelf niet leeggezogen voel na een gesprek?

    Wanneer u begint met werk raden wij u aan om uzelf een goede gronding te geven. Vaak hebben consulenten het niet in de gaten, maar door de vele gesprekken die zij voeren halen zij onbewust en ongemerkt energie van iemand anders in hun huis. Hoe langer u dit werkt doet, hoe gevoeliger sommige consulenten hiervoor worden. Het ene gesprek zal u meer raken dan de andere. Maar grond uzelf voordat u begint. Bovendien raden wij u aan om dit ook na uw werktijd te doen om te kijken of er bepaalde energie van klanten is blijven hangen.
    Veel consulenten hebben een eigen ritueel hiervoor, zoals bijvoorbeeld het aansteken van een kaars voordat het werk begint of eerst om gidsen om hulp te vragen. Het is het belangrijkste dat u doet waar u zich goed bij voelt en houdt daarbij vooral uw gronding goed in de gaten.

  22. Heeft u tips voor huisreiniging?

    Salie reinigt erg goed maar als u er niet aan gewend bent kan het zijn dat u het vindt stinken. Een stukje sweetgrass er doorheen kan de “stank” wellicht verlichten. Salie veroorzaakt een flinke rookontwikkeling, dus het is aan te raden aanwezige rookmelders even uit te zetten. Steek het salie aan in een schaal en loop in al uw ruimtes (ook het toilet, de keuken en de badkamer) de muren langs met de rook. Nadat u ongeveer 5 minuten alle ramen en deuren hebt dichtgehouden, zet u alles tegen elkaar open om de geur te verdrijven. U zult daarna merken dat de energie in uw huis lichter en prettiger aanvoelt.

  23. Kan ik tegelijkertijd voor andere spirituele hulp-en advieslijnen werken dan Astroclub?

    Nee, als Astroclub consulent werkt u exclusief voor Astroclub en niet voor andere bellijnen. Op die manier waarborgen wij de kwaliteit van het advies aan de klant die naar onze lijn belt.

Aanmeldformulier

Onze consulenten zijn oprecht en zuiver en beschikken over duidelijke paranormale kwaliteiten. Wilt u graag consulent bij Astroclub worden? Vul dan de gegevens in het Inschrijfformulier voor consulenten in (te vinden onder de Werken link) en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.